vrijdag 1 mei 2015

knutsel Opa

Tja,  dat ben ik een beetje.

Sinds we kleinkinderen hebben knutsel ik wat af (het begon met de Varadieke, ergens een tijd geleden). Maar nu hebben we er weer een paar bij en die zijn nog zo klein dat ze alleen maar kunnen liggen.  dat vraagt om afleiding dus bouwde Opa een baby Gym.

Die bouwde ik van mooi wit PVC, zoals je hier ziet:



Tot zo ver wél 3d, maar niet geprint!
Nou is het een heel gevaarte, en als de kleintjes er niet zijn, dan willen we het opruimen, dus moest het opklapbaar zijn en dáár kwam de 3d printer om de hoek kijken.

Ik heb een soort snel-klem gemaakt om de constructie te fixeren:

Ontwerp


Die gaat door de gaatjes in de buizen en de boel zit vast.Trek je ze er weer uit, dan kan de boel inklappen. Slim ?
Zo gaatie er in...

Ik vind van wel :-)
En zo zitie vast !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten