zaterdag 23 februari 2013

To hot To handle

Nee hoor, ik heb niet mijn vingers gebrand, maar het gaat wel over hitte.

Wij hebben namelijk een bakoventje in onze camper. En als we dat willen gebruiken, dan moeten we het uit de berging halen en op het aanrecht zetten en dat is best onhandig allemaal. Ik heb dus besloten om het oventje in een kastje te bouwen. Dat ziet er zo uit:

Voor de (warme) bakker!
Wat heeft dit nou in vredesnaam met 3d printen te maken ? Wel aan, het zit zo...
Ik wilde niet boren in de kastjes. En toevallig steken de voorpootjes van de oven een beetje uit. Daar kon ik mooi gebruik van maken, want die pootjes kan je er afschroeven.

Ik heb dus 2 steuntjes ontworpen, waar die pootjes in kunnen. Dus: pootjes er afschroeven, steuntje achter de rand van de kast kaken, pootje er weer aan vast schroeven en de hele handel kan geen kant meer op !

Vers geprint, nog steeds warm :-)
Dit zijn de steuntjes:

Vast én Zeker !
En zo zitten ze er onder:

Van buitenaf is het zo :-)



1 opmerking: