vrijdag 9 november 2012

Hobbed Bolt upgrade

Soms,  en soms meer soms dan anders, dan loopt de filament vast.
Sommige kleuren hebben daar weer meer last van dan andere.

Wat er de aanleiding is, weet ik niet, maar de meenemer gaat slippen, of vreet zich in de filament, maar in ieder geval stopt de aanvoer en de print is naar de galemiesse.

Nu heeft Camiel dat probleem onderkend en een nieuwe meenemer ontwikkeld.
Camiel's  Hobbed Shafts
Onder de mooie naam Camiel's Hobbed Shaft. 

Ik heb zo'n meenemer besteld en hij is binnen.

Nu is een Orca natuurlijk een RepRap, dus ik ga geen plastic onderdelen kopen..... die print ik zelf.
Camiel publiceert natuurlijk alle onderdelen, dus slechts slicen met mijn eigen voorkeuren was nodig.

2-delige houder voor meenemer.
Zie hier het resultaat:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten